joostenmarjon.reismee.nl

En we hebben een winnaar!

Oooh, wat was het spannend he! Het vage auto onderdeel van de Mobilvetta Design, wat was het nou? Nou Ralf, die Italianos hebben ons zeker niks wijs gemaakt en nee, het was echt de thermostaat niet!

JAN PIEKSTRA GEFELICITEERD!!!!

U heeft de hoofdprijs gewonnen!

Wij zullen onze uiterste best doen om een surfbabe voor je uit te zoeken. Mag het ook een kitebabe zijn? Dat vind jij toch vele malen beter???

Voor de gene die het allemaal graag precies wil weten: Wij hadden een lekkage van de koelvloeitof in de camper. Om precies te zijn lekte het daar waar je je voeten plaatst als je lekker aan het bijrijden bent. De laatste uren spoot het water er letterlijk uit waardoor wij zeer voorzichtig moesten zijn met het plaatsen van onze voeten tijdens het rijden. De mannetjes van de garage hadden zelf geen onderdeel op voorraad dus dit werd even met de Vespa opgehaald. Het bleek inderdaad de verdelerkap voor de koelvloeistofte zijn.Daarom was onze koelvloeitof ook compleet leeggeraakt waardoor de motor te heet werd. Een litertje koelvloeistof was in 40 kilometer er al doorgeraakt...

Eind goed, al goed!!

Rutger & Francina

Knap hoor, om dit te kunnen raden, maar vooral ook knap dat jullie de auto rijdend houden.

Ralf

Jan, gefeliciteerd!!!!

Jan P

Yiiieeehaaa! Doe mij die maar.............. haha. Zo moeilijk was het nou ook weer niet. Jammer dat Ralf als autoschadespecialist (ahum) dit niet wist.

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat jullie weer kunnen rijden. Daar ging het om.

En jullie hebben wel het paradijs gevonden hoor! Ziet er weer echt gaaf uit op de foto's! En de verhalen blijven leuk om te lezen. Geniet van het mooie weer zolang het nog kan en misschien zien we jullie nog begin november. Zo niet, dan kunnen we fotoboeken uitwisselen tijdens de nieuwjaarsreceptie :). Wij vertrekken op 4 november en komen 6 december weer thuis.

Greets,

Jan P