joostenmarjon.reismee.nl

Horsens quick stop

Lieve allemaal,

Bedankt voor alle leuke reacties, echt fijn om te lezen en leuk dat jullie onze verhalen volgen! We zijn een paar dagen in Horsens en gaan zo weer vertrekken, richting het eiland Fyn of Funen. We hebben de eerste dagen regen gehad. Gelukkig geen storm Jan, dus we konden gewoon goed rijden. Horsens is een prachtige streek in Denemarken aan de oost kust. Het fjord is prachtig. We hebben al goed gebruik gemaakt van de mountainbikes om de omgeving te verkennen en booodschappen te doen in het dorp/stad.

Joost heeft gister gevaren. We zitten hier met de camping aan een heel mooie surfstek. De locals varen hier ook recht over het fjord. Joost heeft voor de camper opgetuigd en 50 meter verder is het opstapstrandje. Ik heb lekker vanaf de kant gekeken en foto's gemaakt. Het was heerlijk zonnig gister maar het waaide ook stevig waardoor Joost mooi kan surfen. Voor mij was het iets te. En het is hier best diep dus ik drufde het met die harde wind niet aan eigenlijk.

En het ligt hier vol kwallen! Volgens Jooost land je in een bad met kwallen als je crasht. En volgens mij is het echt waar want hij gaat zelfs na een val op de plank staan en met het ophaalkoord weer verder varen, nou dat doet hij niet snel hoor! Je ziet ook veel kwallen langs de kant varen. Maar het was een heel mooie dag gister.

We hebben ook een eind gefiets en ons verbaasd over de gigantische huizen die hier staan. Een waar vila paradijs. huizen met enorme stukken land en uitzicht op het fjord. Ze hebben niks te klagen hier hoor!

We zijn nu aan het inpakken want de lucht betrekt hier weer en de camping is een camping voor gepensioneerden lijkt het wel. Dus we gaan maar weer eens verder kijken!

Liefs uit Denemarken!

Marjon & Joost

Reacties

Reacties

Mama

Lieve Marjon, fijn weer even van je te horen. Ik kan me voorstellen dat jullie weer vertrekken, regen en alleen maar bejaarden dat is niet leuk.nu De schoolvakanties zijn nog niet begonnen dus de mensen die vakantie hebben zijn of heel jong of heel oud. En al die kwallen daar zit je ook niet echt op te wachten. Ik ben op dit moment aan het werk en het is altijd rustig op zondag. Van papa en paul heb ik nog niets gehoord, dus ik heb geen idee waar ze zijn. Eline heeft vandaag een workshop zang en vanavond een optreden daarvan in Friens, dus daar ga ik vanavond even naar toe. En morgen is ze jarig!! 18 jaar alweer, de tijd gaat snel. Voor jullie goede reis maar weer en op zoek naar een droge zonnige plaats met leuke mensen!!!!
Doei, liefs mama.

Marc & Linda

He Hallo Excuus dat we je jullie niet meer hebben gesproken voor de reis, en dat we nog niet hebben gereageerd... Dit heeft niets met jaloezie te maken......
Het klinkt nu al helemaal geweldig ! Geniet maar van ieder moment, het gaat razendsnel.

Marc & Linda

He Hallo Excuus dat we je jullie niet meer hebben gesproken voor de reis, en dat we nog niet hebben gereageerd... Dit heeft niets met jaloezie te maken......
Het klinkt nu al helemaal geweldig ! Geniet maar van ieder moment, het gaat razendsnel

Marthijn en Karin

Hoi Joost en Marjon,

Via Jeroen hebben we de link van jullie blog gekregen.
We willen jullie ook nog even heel veel plezier wensen de komende maanden. Leuk dat jullie de verhalen via een blog bijhouden, altijd leuk om te lezen!!

Groetjes van Marthijn en Karin

Oeli en Petra

He Marjon en Joost, fijn te lezen dat jullie het tot nu toe erg naar jullie zin hebben.Ik hoop dat de camper weer doet wat-ie hoort te doen gewoon rijden n.l.Hebben jullie wat kunnen slapen?? Het is een ouwetje en ja dan kunnen er probleempjes komen.Hopelijk is het nu allemaal weer ok.Wij gaan de 20e voor 2 weken op vakantie te zeilen richting de eilanden.Heel veel plezier en tot horens. Het is echt super zo'n web-log.Groetjes,Oeli en Petra

Dennis, Jo & Marijn

Hoi Joost en Marjon,

Daar was ik weer. Hoe gaat ie? Zitten jullie inmiddels al in Zweden?
Wij kregen een mooie kaart uit Kopenhagen, leuke stad he? Wel valt de zeemeermin iets kleiner uit dan verwacht of hebben jullie deze niet opgezocht.....?!

Hier in Friesland alles wel. Het weer is nu wat minder maar de vooruitzichten zijn weer goed.
Dus niet zo'n ramp om vandaag te werken. Ik ben wederom vroeg begonnen dan kan ik ook weer op tijd naar huis. Bovendien is het vaderdag dus moet papa Dennis ook een beetje verwennen. Daarnaast komen mijn ouders vanmiddag dus die zullen ook wel grote reisverhalen hebben. Ze zijn helemaal naar de Noordkaap geweest. En jullie wat is de volgende bestemming? Doet de camper het goed?
Of verlangen jullie al terug naar je eigen huis en bed?

Vast niet! Geniet maar lekker daar in het hoge noorden.

Liefs uit De Jouwer

Jan S

Hey Marjon en Joost,

Nog bedankt voor het mooie kaartje! Het deense damesvolleybalteam was dus dit keer wel aanwezig las ik, jammer dat ik dat heb moeten missen.
Wel knap dat je het volgehouden hebt tussen die stoere surf dudes in Denemarken (;
Ben net terug uit IJsland en ik kan het jullie zeker aanraden om even over te steken met de boot want het is veruit het mooiste land dat ik tot nu toe gezien heb (we houden wel even een foto avondje wanneer jullie terug zijn, moet nog even een selectie maken uit ongeveer 2000 foto's)

heel veel plezier verder

Groetjes,

Jan S

joke

hai marjon en joost!!
Bedankt voor jullie kaartje! Leuk om jullie op deze manier te volgen. Je lijkt dan iets minder ver weg.
Het klinkt allemaal geweldig, jullie avonturen met de camper.

hier is alles ook dikke prima, want ik heb namelijk mijn tentamen gehaald afgelopen vrijdag!!!! Super blij mee natuurlijk, dus dat moest gevierd worden dit weekend en dat is goed gelukt!
vrijdag lekker op stap geweest en zaterdag met thes uit eten bij yucatan (net iets anders dan jullie bbq, maar wel errug lekker!!) en we hebben gebowld. Ik heb gewoon 2 keer gewonnen, het was echt mijn weekend!

Komend weekend ga ik met met thes, tineke en petra naar Concert at Sea in zeeland. Lekker op de camping aan het strand en genieten van heerlijke muziek.
En het wordt ook nog eens super lekker weer! Dus dat treffen we enorm. Heb er heel veel zin in!
Hoe warm is het nu bij jullie, is dat te vergelijken met hier?

nou geniet ervan en we horen wel weer hoe het is!
dikke kus en knuffel vanuit ljouwert!

Joost.

Europa is heel iets anders als je er door heen reist Goede reis en een groet voor je vriendin.pim renia.

Gwen

Schatjes!!
Ik wist helemaal niet dat jullie deze site hadden!
Hoorde het van Edwin, ga nu snel even lezen hoe het met jullie gaat. Het is erg rustig in Zwolle zonder gezellige eet en drinkdates met jullie!

Hoop dat jullie intens genieten.

Liefs Gwen
x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!