joostenmarjon.reismee.nl

Brjörkliden, Lapland

Reacties

Reacties

Dennis, Jo & Marijn

Hoi Joost en Marjon,

Terwijl het hier te warm is om buiten te zijn zitten jullie in een omgeving waar zelfs nog sneeuw te vinden is hmm......... best vreemd. Maar wat een weidse wereld super! En Joost komt inderdaad goed aan zijn trekken. Hoe is het met jou surfkwaliteiten Marjon?

Marijn doe even een dutje dus even tijd om jullie verhalen en foto's weer even door te nemen. Ook al wist ik het meeste natuurlijk al via de telefoon. Was echt leuk om even je stem te horen en even bij te kletsen. En natuurlijk fijn om te horen dat het avontuur goed bevalt.

Ik ga nog even aan de slag want dit moment moet ik altijd plukken even tijd voor mezelf. Ik ga even het zwembad voor Marijn opzoeken dan kan hij straks even lekker in de tuin in bad.

Hoe staat het verder met de koffie is de moccona al op? En heb je nog een pakje Laplandse koffie gevonden? Ik hoor het wel.

Dikke kus Marijn, Dennis & Jo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!