joostenmarjon.reismee.nl

Winter in Zwolle... en een klein feestje

We zijn weer thuis!

Nou zijn we inmiddels al bijna 2 maanden weer thuis dus echt nieuws is het niet natuurlijk. Maar na ruim 5 maanden reizen waarin we allerlei avonturen beleefden, mooie foto's maakten en verhalen schreven voor de weblog vond ik het tijd om de weblog goed af te sluiten. De laatste foto's en verhalen eindigden in Engelberg, Zwitserland, waar vandaag de worldcup schansspringen wordt uitgevoerd. En daar zijn we allang niet meer!

Op 30 oktober reden we Nederland binnen via Groningen. Een onwerkelijk gevoel om langs de lege, rustige, brede, nette en vlakke A7 te rijden met de camper. Daar waar we 5 maanden eerder de grens overstaken naar Duitsland, richting Denemarken.

Het is heerlijk om weer thuis te zijn ook al was het even wennen de eerste week. Want wat een ongekende luxe om maar 10 stappen te verzetten naar een schoon toilet, te kunnen koken met 4 pitten, tv kijken, kacheltje aan als het koud wordt, een wasmachine laten draaien en zo ontzettend veel ruimte!!

Inmiddels zijn we allang weer gewend aan deze luxe en ruimte, zijn we druk aan het solliciteren wat best aardig lukt en staat de camper nog steeds bij de garage ivm het opknappen van de voorkant (de grill was kapot doordat we ergens in het noorden van Noorwegen een schaap hebben aangereden) en eten we weer boerenkool met worst ipv pasta. Ook heb ik een nieuwe garderobe aangeschaft omdat ik weinig nog had en niks meer paste en staat de kerstboom gezellig in de woonkamer!

We hebben intussen ook alle foto's geordend en 3 fotoboeken en een kleine diaserie gemaakt. Want hier op de site staan 'maar' 200 foto's; we hebben er een paar duizend gemaakt. We willen deze graag met jullie, onze trouwe lezers, delen.

Op vrijdag 29 januari geven we een klein feestje bij ons thuis in Zwolle. Joost is dan jarig en het lijkt ons leuk om al onze foto's, filmpjes en verhalen met jullie te delen. Jullie zijn dus van harte welkom! Laat even weten of je komt op joostenmarjon@gmail.com

Voor de laatste maal: Heel erg bedankt voor alle leuke reacties en het lezen van onze verhalen en het bekijken van de foto's!

Liefs van Joost en Marjon

joke

heel graag gedaan, het waren heerlijke verhalen om te lezen en ben ook erg benieuwd naar de andere duizenden foto's!!
Ik kom in ieder geval de 29e!
dikke tut

Rutger & Francina

Leuk die uitnodiging, wij komen!